Yuma z trzema wykrzyknikami

Zwykły wpis

Niektórzy wiedzą, ze lubię robić przeróżne listy i spisy. Niektórych (nie będę wskazywać placem) nawet strasznie to denerwuje 🙂 Ale piszę sobie listy „To do”, listy filmów do obejrzenia, książek do przeczytania, zwrotów i chwytów do użycia w tekstach reklamowych, itd., itd.

Tak się jakoś kiepsko składa, że przyrost filmów na mojej liście nie jest wprost proporcjonalny do ich ubywania… czy jakoś tak. W każdym razie więcej dopisuję niż oglądam. Ale ostatnio trafiły na nią 3 filmy, które oznaczyłam czerwonymi wykrzyknikami: Yuma, Zakochani w Rzymie i Jesteś Bogiem, co oznacza, jak łatwo się domyślić, że obejrzeć je muszę.

Udało się już z pierwszym i mogę szczerze stwierdzić, że zasłużył sobie nie tylko na jedną, ale nawet na trzy czerwone wykrzykniki! Yuma z rewelacyjnym Kubą Gierszałem to bardzo oryginalny film. Oczywiście pojawia się wokół niego mnóstwo głosów krytyki, zwłaszcza w internecie, ale mam wrażenie, że to tylko z zasady – przecież polski film musi być zły, prawda? Dlatego proponuję odrzucić tego typu uprzedzenia i obejrzeć film z czystym umysłem. Nie sądzę, żeby wtedy film wydał się komukolwiek kiepski.

One response »

Skomentuj

