:D

Zwykły wpis

Nieraz już pisałam o fantastycznej dziewczynie, która prowadzi bloga Happyholic. W największym skrócie – pisze o tym, jak być szczęśliwym. Często stosuję się do jej porad i robię co mogę, żeby swojego poczucia szczęścia nie uzależniać od okoliczności i innych ludzi.

Ale czasem są takie dni jak dziś, że ci inni mają na nas ogromny wpływ, nawet nieznajomi. Taki na przykład pan Artur K. Kto to? Nie wiem. Ale zostawił mi przy rowerze pod pracą kartkę. No i jak tu się nie uśmiechnąć i nie wzmocnić swojej wiary w ludzi 🙂 Dziękuję!

4 responses »

  1. Pan Artur jest chyba po prostu porządnym człowiekiem. Moim zdaniem nigdy nie można tracić wiary w ludzi.

    ps. Asiu, zaczytuję się cały czas w Twoich wpisach i czekam na więcej!

  2. Ostatnio nie miałam czasu na nic, bo jestem zapracowana… Tydzień temu dodałam post. Postaram się jak najszybciej to nadrobić 🙂 I dziękuję! Miałaś rację – to daje satysfakcję 🙂

Skomentuj

