Różowy obiad

Zwykły wpis

Najbardziej lubię jak przygotowywane przeze mnie jedzonko ma ciekawe kolory 🙂 Zapodział mi się gdzieś przepis na jedno z takich dań, z którego korzystałam już dość dawno, a którym chciałam się z Wami podzielić. Dziś go odnalazłam, oto więc jest 🙂  Autorstwa nie wiem czyjego, ja dostałam go od mamy Pana T. i oczywiście po swojemu zmodyfikowałam.

A wiec do dzieła

Penne z łososiem i oliwkami raz!

Składniki

– makaron razowy, może być penne

– 1 duża cebula

– spory płat surowego łososia (ja miałam jeszcze kilka plasterków wędzonego i też dodałam)

– duża garść oliwek

-pół kubka śmietany 12%

– pół kubka jogurtu naturalnego

– przyprawa włoska, pieprz

– inne ulubione przyprawy

Przygotowanie

Na patelni smażymy pokrojoną w kostkę cebulę. Kiedy się zeszkli dodajemy pokrojonego w niewielkie kawałki łososia. Smażymy około 5 minut. Następnie dodajemy oliwki, smażymy jeszcze chwilę i dodajemy śmietanę i jogurt oraz sporo przyprawy włoskiej i pieprzu. Ja tradycyjnie dodałam jeszcze zioła prowansalskie i paprykę słodką i ostrą. Do tego makaron i gotowe.

Najbardziej podoba mi się ładny pasteloworóżowy kolor tego dania, choć niestety zdjęcia nie za bardzo go oddają 🙂

Podałam go z krwistoczerwonym dodatkiem postaci posiekanych drobno pomidorów z bazylią i oliwą z oliwek.

Skomentuj

