Polska, biało-czerwoni

Zwykły wpis

No i że co? Że Polska nie jest zajebista? Hę? 😀

Jest, i ja to zawsze powtarzałam. I Euro tego dowiodło. Bo daliśmy radę.  Bo jesteśmy fajnym krajem. I narodem też. I wszyscy nas lubią. O!

A jak kto twierdzi, że tu nie ma co robić, to ja mu proponuję się wybrać do Centrum Nauki Kopernik, pod którego wrażeniem do tej pory jestem – aż muszę się pochwalić, że niebawem tam znów pójdę, bo 4 godziny to zdecydowanie za mało.

A tak poza tym Fontanny, Starówka, Muzeum Powstania Warszawskiego i wszystkie parki w centrum miasta i na obrzeżach… To tylko Warszawa, o reszcie nie wspomnę.

Tak więc zapraszamy jak najwięcej turystów, żeby wszyscy przekonali się, że wszystkie Polaki to fajne chłopaki. Że o Polkach nie wspomnę, bo to wszyscy wiedzą najlepiej, zwłaszcza obcokrajowcy.

a że nie wyszliśmy z grupy to trudno – każda zajebistość ma swoje granice 😉

5 responses »

    • Ja myślę, że obcokrajowcy to mają co robić, tylko Polacy sami tworzą nieciekawy obraz Polski ciągle narzekając, że u nas nic nie ma i nic się nie dzieje.

  1. Polska jest ogólnie super, Polacy też ale to co mnie wkur*ia to to że wiele osób robi w hu*a wiele innych osób a te z kolei dymają następne. Dymanie jest naszą narodową pasją. Często dymamy kogoś na zapas, tak na wszelki wypadek, i gdy okaże się, że to my zostaliśmy wydymani to czujemy się wtedy lepiej bo my wcześniej go wydymaliśmy – ot tak to napisze

Skomentuj

