Niedzisiejszy Pisarz

Zwykły wpis

Carlos Ruiz Zafón

mimo że współczesny, to jednak bardzo niedzisiejszy pisarz. Historie opowiadane przez niego są zupełnie niesamowite, a styl… bajka! I za to go uwielbiam!

 

„Cień Anioła” nie ma sobie równych, ale każda kolejna książka wychodząca spod pióra Hiszpana także zachwyca. Nie inaczej jest z ostatnim „Więźniem nieba”, choć muszę przyznać, że fabuła tu troszkę kuleje. Co jednak najważniejsze, styl pozostaje ten sam – próżno szukać podobnego u innych pisarzy.

 

Czytajcie i smakujcie słowa Zafona, podobnie jak ja 🙂

źródło: weheartit.com

4 responses »

  1. Jakiś czas temu zniechęcona zostałam do twórczości Zafona przez silnie negatywne komentarze, w związku z czym postanowiłam nie marnować na niego czasu. Ale od niedawna w internecie odnajduje z kolei wiele pozytywnych recenzji i same zachwyty, że przyznam szczerze, już doczekać się nie mogę końca sesji i momentu, kiedy wreszcie sama będę mogła wziąć książkę do ręki i przekonać się jak to jest z tym, wywołującym tak skrajne emocje, Zafonem.
    Pozdrawiam 😉

    • A ja na niego trafiłam przypadkiem, dawno temu, kiedy jeszcze dyskusja internetowa nie była tak żywa, więc sama mogłam wyrobić sobie opinię 🙂

Skomentuj

