Kim zostałam jak dorosłam

Zwykły wpis

Przez połowę studiów myślałam, że chcę pracować w reklamie, marketingu albo PR-rze. Później, zniechęcona wieloma trudnościami, myślałam o dziennikarstwie. Przez krótki czas chciałam zostać socjologiem, a przez jeszcze krótszy zostać na uczelni. I kiedy najmniej się tego spodziewałam, historia zatoczyła koło. Całkiem przez przypadek wylądowałam w marketingu i na dobre mi to wyszło.

Mam to szczęście, że jest osoba, która prowadzi mnie trochę za rękę, no może za jeden palec, marketingową drogą. Podsyła ciekawe książki, wysyła na szkolenia, nie pozwala stać w miejscu. W wolnym czasie podczytuję blogi i serwisy branżowe. No wkręciłam się jednym słowem 🙂

A piszę to wszystko, bo w ferworze marketingowych dociekań, miałam okazję przeczytać świetną książkę, „Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy” Martina Lindstroma (KLIK). Polecam ją każdemu, a zwłaszcza tym, na których – jak twierdzą – reklamy nie działają. No niestety, najczęściej to jest tak, że my sobie, a mózg sobie. Dlatego warto przeczytać, żeby zdać sobie sprawę z podświadomych procesów, które nami często kierują.

Reklamy

4 responses »

  1. Słyszałam, że to świetna książka – na pewno kiedyś przeczytam 🙂 A w Marketingu w Praktyce zawsze najbardziej przerażała mnie jego cena… Ale na szczęście są czytelnie 😉

  2. Ależ jest reklamą. Tylko niestety nie czerpię z niej żadnych zysków 😀 Ale jak coś jest dobre, to warto zarekomendować bezinteresownie.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s