Pati po raz drugi

Zwykły wpis

Kiedyś napisałam, że jeden z utworów Pati Sokół nie przypadł mi jakoś za specjalnie do gustu (choć samą artystkę doceniłam od początku). Teraz wydała nowy kawałek. I nie wiem, co mam napisać. Mowę mi odebrało, szczękę do teraz zbieram z podłogi. Mimo że to cover, to dla mnie sto razy lepszy niż oryginał. Pati – jesteś genialna!!! A teledysk! Bajka. Można oglądać na okrągło.

I niech Weronika Rosati będzie Ci wdzięczna, bo dzięki temu teledyskowi polubiłam ją na nowo (jakby to miało jakiekolwiek znaczenie, hih ;P )

Polecam Wam fan page Pati Sokół KLIK Polubcie, a pierwsi dowiecie się o każdym nowym projekcie artystki. Mam nadzieję, że niebawem pojawi się coś nowego.

One response »

  1. Mnie Pati Sokół oczarowała już w momencie, gdy po raz pierwszy usłyszałam jej głos, w bodajże „Nie jesteś sam”. A „Woman’s work” jest tak genialne, że słucham bez końca i utwierdzam się w przekonaniu, że P.S. jest naprawdę świetna. Oby tylko nie stała się zbyt komercyjnym tworem, a coś się dziać zaczyna…

Skomentuj

