Happy End

Zwykły wpis

Kilka dni temu na blogu Happyholic pojawił się efekt naszej wspólnej pracy nad projektem „Reportaż o tobie„. Przypomnę tyko, że polegał na fotografowaniu skrawków szczęścia, które spotyka nas codziennie. Dla mnie projekt miał wyjątkowe znaczenie, bo trwał akurat w czasie, kiedy musiałam nieustannie, siłą wręcz, przypominać sobie, że są rzeczy które jeszcze mnie cieszą. Dziękuję więc Justynie za tak rewelacyjny pomysł i zwieńczenie go wspaniałym filmikiem. Oto on:

Znajdziecie go również na blogu Happyholic Polecam odwiedzenie bloga, bo znajdziecie na nim także mnóstwo innych inspiracji.

5 responses »

  1. Jest tam ich nawet więcej niż kilka 🙂 Najfajniejsze w projekcie było to, że to nie żaden konkurs i nawet taka ja, która o robieniu zdjęć nie mam pojęcia (większość była robiona telefonem), zostałam uwzględniona 🙂

    • Liczy się temat zdjęć, a nie wartości techniczne i to jest super 🙂
      Na początku poznałam tylko kilka, ale później obejrzałam resztę we wcześniejszych postach, teraz sama mam chęć na taki „album” 🙂

Skomentuj

