już prawie końcówka „Szczęśliwego Projektu”

Zwykły wpis

Przedostatnia partia zdjęć do „Szczęśliwego Projektu” 🙂

22. Dziś jestem wdzięczny za… dwa malutkie kwiatuchy, które, jak dobrze pójdzie, staną się ogromnymi Smoczymi Drzewami (zdjęcia dorosłych osobników TUTAJ). Zostały przywiezione z jakichś dalekich, ciepłych krajów  przez rodziców T. Dziękujemy 🙂

23. Ulubiony element garderoby. Tego niestety nie da się określić, mnóstwo mam tych ulubionych, które nieustannie się zmieniają. Ale na tę chwilę chyba najulubieńsza jest moja nowa torba, bo czeka na wiosnę  i przypomina, że to już tuż, tuż (ponoć w czwartek już do nas zawita?).

24. Najbardziej kolorowe miejsce w okolicy. Teraz niemal wszędzie ponuro i szaro, pogoda nas nie rozpieszcza, ale w mojej kuchni, podobnie jak w szafie, powoli pojawiają się pierwsze zwiastuny wiosny. W tym przypadku kolorowe pomela, papryki i inne cykorie 🙂

25. Pomocna dłoń. W sobotę odwiedziliśmy Fundację, z której wirtualnie adoptowaliśmy psiaka. Jestem pełna podziwu i niedowierzania, jak człowiek może poświęcić się dla tych kochanych zwierzaków (bo nie tylko psów, ale też np. szopów praczy 😉 ). Pani prowadzącej Fundację, nie miałam śmiałości zrobić zdjęcia, ale za to przedstawiam jednego z jej podopiecznych.

26. Piękne we mnie. Oj tam, oj tam, nie lubię takich tematów. Aktualnie miewam takie piękne paznokcie u stóp 🙂

4 responses »

Skomentuj

