Jesteś słowami!

Zwykły wpis

Dziś już obiecana instrukcja do sporządzenia własnego portretu ze słów (w sumie banalna, ale co mi tam, na wszelki wypadek podaję :))

Jak wspominałam, niebywale spodobała mi myśl przewodnia, że jesteśmy ni mniej, ni więcej, tylko zestawem naszych codziennych słów, wypowiedzi i rozmów. Symbolem tego jest portret ze słów, który można sprawić sobie używając aplikacji You are your words.

Najpierw klikamy „Create your own”, później „Upload picture” – i wybieramy zdjęcie z komputera. Ustawiamy oczy i usta mniej więcej w miejscu wskazanym an obrazku, klikamy „Next”. Teraz możemy połączyć nasze zdjęcie z Facebookiem lub Twitterem, albo napisać tekst, z którego zostanie stworzony nasz portret. Jeśli połączymy się z Facebookiem, zostaną wybrane najczęściej używane przez nas słowa i frazy. Możemy jeszcze ustawić kolory i czcionkę i gotowe.

Jak dla mnie You are your words to świetna, pomysłowa zabawka i stworzyłam sobie (i nie tylko sobie) tak kilka portretów 🙂

2 responses »

  1. Ciekawy pomysł, ale sama chyba nie zaryzykuję. Dowiem się o sobie czegoś… czasami chyba wolę żyć złudzeniami :))

Skomentuj

