Szczęśliwy Reportaż, part II

Zwykły wpis

Miało mnie nie być, ale jestem, bo mam kolejną część Reportażu. Trochę pozmieniana kolejność fotografii, ale ważne, że są. Znów część robiona hurtowo, ale część na bieżąco 🙂

7. Ulubione zajęcie: Tzn. jedno z ulubionych, bo dzięki szperaniu w komputerze mogę wpaść na takie interesujące rzeczy, jak ta akcja. (Czy tylko mi się wydaje, czy moja ręka wygląda na tym zdjęciu, jak ręka faceta? 😉 )

8. Widok z okna: Tu niestety małe oszustwo. Obecnie moje widoki z okna domowego i pracowego nie zachwycają, ale za to mam miłe wspomnienia z okna bielańskiego 🙂

9. Coś nowego: Mamy nowe zakwitnięte truskawki 😉 Tak, teraz. Nie kłamię! 🙂

10. Coś starego: Ten stołek może nie ma stu lat, ale jest jedną z rzeczy, która est z nami od początku, od kiedy razem mieszkamy. Nie wiem, kto go przywlókł jeszcze do mieszkania na Bielanach, chyba należał do rodziców T., ale uwielbiam go!

11. Przyjaźń:  Nie zawsze mam czas, żeby ją pielęgnować. Ale mam wszystkie najważniejsze dla mnie osoby w jednym miejscu 😉 Nawet, jak są daleko (np. w Nowej Zelandii, albo Chinach ;P ), to i tak są blisko… w mojej sypialni 😉

12. Nadzieja: Walentynkowy lizak od jednej z koleżanek z pracy. Napawa mnie nadzieją, że mimo wielu wad, ludzie czasem jeszcze mają miłe, ludzkie odruchy.

13. Przerwa: Wbrew pozorom, moja przerwa nie na jedzenie słodyczy, a przerwa OD jedzenia słodyczy. Może się wydać smutne, ale trwa to już całkiem długo, więc jest skrawkiem mojego codziennego szczęścia 🙂

14. Niebo: Wczorajsza walentynkowa kolacja: niebo w gębie! (ok, zdjęcie nie było robione przeze mnie, ale nasz zestaw wyglądał dokładnie tak 🙂 )

15. Sztuka: tym razem sztuka użytkowa, bo artystyczną inwencję można często dostrzec w przedmiotach codziennego użytku. Ta mysz zrobiła na mnie duże wrażenie – można ją rozprostowywać i zwijać! Dostałam ją w pracy, można powiedzieć, że w spadku 🙂

One response »

Skomentuj

