krótko będzie – o Kevinie

Zwykły wpis

Trochę mnie tu nie było i niestety trochę nie będzie. Przez najbliższy miesiąc mam pewne dodatkowe zajęcia, które zabiorą mi sporo czasu. A raczej będę się tu pojawiać, ale z mini wpisami. Takimi, jak dzisiejszy.

Dla osób, które szukają jakiegoś dobrego filmu na długie lutowe wieczory, mam kolejną propozycję: „Musimy porozmawiać o Kevinie„. To tak mocny film, że niektóre sceny nadal stają mi chwilami przed oczami. Może tylko nie jest to najlepszy pomysł dla osób, które wahają się, czy chcą mieć dzieci. I minusem są też początkowe dłużyzny, które zapewne mają uzasadnienie artystyczne, a które mnie niebywale nudziły. Mimo wszystko dałabym filmowi 5 na 6 punktów.

2 responses »

Skomentuj

