Big Love!

Zwykły wpis

Dzięki mojej znajomej, administratorce fan page’a Antka Pawlickiego, miałam wczoraj okazję uczestniczyć w przedpremierowym pokazie filmu Barbary Białowąs „Big Love”. I powiem szczerze, jestem przerażona – na szczęście nie samym filmem, a całą imprezą.

Na premierze pojawiło się mnóstwo gwiazd i gwiazdeczek. To, że ja większości nie  kojarzyłam, to nic. Najważniejsze, że fotoreporterzy wiedzieli, komu pstrykać foty. Rzucali się, jak hieny! Nie widziałam jeszcze nigdy czegoś takiego.  Największą furorę zrobiła Anna Czartoryska (nazwisko mi znane, a jakże, ale raczej nie jako nazwisko tej pani). Jak udało mi się dowiedzieć, pierwszy raz, od czasu rozstania z Adamczykiem (!) pokazała się z nowym partnerem – milionerem. No faktycznie, łaaał!! 😐 Dziś od rana można oglądać foty na większości plotkarskich porali, na przykład tu.

A przechodząc do samego filmu – jest bardzo dobry. Nie napiszę świetny, bo ja niestety od jakichś trzech miesięcy odliczałam dni do premiery i nastawiałam się na arcydzieło. Okazało się, że faktycznie warto wybrać się do kina, ale raczej nie zostanie się poruszonym do głębi serca i do szpiku kości.

Dużym plusem filmu są kreacje aktorskie Oli Hamkało i Antka Pawlickiego. Ożywili postacie wymyślone przez reżyserkę w najlepszy  możliwy sposób. Dla mnie świetne są też odważne sceny erotyczne, które ogląda się z przyjemnością, dzięki temu, że bohaterowie wyglądają po prostu pięknie (w końcu długo przygotowywali się do roli). W ogóle Ola Hamkało jest prześliczną dziewczyną.

Jeśli chodzi o minusy, to na pewno do takich zaliczam fakt, że od początku znamy zakończenie. Przez to cały film ogląda się w smutnym nastroju. oczekiwania na końcówkę. Ale zobaczcie sami, więcej nie mówię na ten temat.

Jest też kilka dość kiczowatych scen.  I postać policjanta grana przez Gonerę też pachnie kiczem. Widać to dopiero w jednej z ostatnich scen, kiedy pokazany jest jego tatuaż.

Jako że ten wpis powstaje w dużej mierze dla fanek i fanów fan page’a Antka Pawlickiego, to jeszcze słów kilka o nim. Jeśli chodzi o film, to mnóstwo go tam, wygląda wspaniale 🙂 Idźcie, zobaczcie koniecznie! Na premierze nie miałyśmy niestety z Karolą możliwości pogadania z nim, choć Karola była już bliska.  Niestety ciągle ktoś ją ubiegał, każdy chciał pogratulować młodemu, zdolnemu artyście, uścisnąć dłoń, zadać kilka pytań 🙂 Antek jednak Karolę w tłumie dostrzegł, więc wie, że godnie reprezentowałyśmy nasz fan page!

Więc do kin Kochani!! Premiera już pojutrze!

One response »

  1. Pingback: “Żenada roku” « moje esy-floresy

Skomentuj

