Reportażu część I

Zwykły wpis

Przypominam o akcji „Reportaż o mnie”. Ja wrzucam już swoją pierwszą porcję zdjęć. I przyznaję bez bicia, że nie wszystkie były robione dokładnie wtedy, kiedy powinny 🙂 Ale są, to najważniejsze!

1. Popołudniowy relaks. Bo zimą nie ma nic przyjemniejszego niż ciepłe skarpetki, zielona herbata i gruba książka 🙂

2. Książka. Nie mogłam zdecydować się na jedną 🙂

3. Na talerzu. No ok, w misce 🙂 Uwielbiam wszelakie sałatki!

4. Coś zabawnego. Dobra, przyznaję, tego zdjęcia nie robiłam sama, ale było robione w sobotę i śmieszy mnie bardzo 🙂

5. Zwierzak. Jaszczurzasty! Nic dodać, nic ująć.6. Osoba, która mnie kocha. Tak mnie się przynajmniej zdaje  😉

Skomentuj

