mikołajowo

Zwykły wpis
mikołajowo

Na większości odwiedzanych przeze mnie blogów prezentacje mikołajowych upominków pojawiły się już kilka dni temu. I ja wreszcie mogę pochwalić się wszystkimi tegorocznymi prezentami od Świętego Mikołaja. Tak wyszło, że przychodził do mnie jakoś tak na raty przez cały tydzień, ale za to spisał się na medal 😉

Niezależnie od prezentów, ostatni tydzień spędziłam bardzo miło. Obejrzałam na przykład dwa kolejne dobre filmy. Powoli zbieram się, żeby napisać o nich choć kilka zdań, bo myślę, że warto – także czekajcie na recenzyjki. Byłam też na podwójnym aerobiku, z czego jedna godzina, to aeroboks. Niesamowicie wyczerpujące zajęcia, ale czułam się po nich rewelacyjnie!! Każdemu polecam takie pozytywne zmęczenie!

W środę miałyśmy spotkanie mikołajkowe z dziewczynami ze studiów i śmiało mogę powiedzieć, że jestem z nas dumna. Mimo że studia za nami, to tradycyjnie zebrałyśmy się (prawie) wszystkie! 🙂 Natomiast mimo naszych szczerych chęci, zwyczaj jednak nie został do końca zachowany. Nasza mikołajkowa miejscówka przeszła straszną metamorfozę, a mianowicie nie podają już w niej piwa. Przez pięć lat spotykałyśmy się tam z różnych okazji – świętowałyśmy zdane egzaminy, topiłyśmy smutki po niezdanych – i tylko zdążyłyśmy skończyć studia, a piwa ni ma! Mówcie co chcecie, ale to niesie za sobą jakąś nieszczęsną symbolikę… jesteśmy już tak stare, że nawet nie jest nam dane browara wypić w ulubionym barze 😦

Wczoraj z kolei odwiedziliśmy znajomych, z którymi też było co świętować. Posiedzieliśmy w miłym towarzystwie, a z samego rana wyruszyliśmy do Radomia. I tutaj – to, co tygryski lubią najbardziej, czyli zakupy z mamą 🙂 Kupiłam tylko jedną bluzkę, z okrągłym kołnierzykiem, ale i tak było warto:

Skomentuj

