placuszki z bananami

Zwykły wpis

Wczoraj tak się jakoś złożyło, że wpadli na obiad znajomi. Był rosołek – po sobotniej imprezie w sam raz. I były też placuszki z ciekawego przepisu blogowego Liski. Mam nadzieję, że się nie pogniewa, że go tu wrzucę, bo uważam, że warto się nim podzielić. Palce lizać!

„Placuszki z czekoladą i bananami

2 jajka
200 ml mleka
25 g platkow migdalowych
150 g mąki
1 lyzka cukru pudru
30 g drobno pokrojonej lub startej na tarce czekolady
2 dojrzale banany

Banany rozgniesc widelcem, nastepnie wszystkie skladniki zmiksowac przy pomocy blendera lub malaksera.
Rozgrzac patelnię, jej powierzchnię spryskac olejem.
Nabierać lyżką ciasto (powinno mieć konsystencję gęstej smietany) i smazyć ok. 1 minuty, następnie przewrócić na drugą stronę i dosmażać kolejną minutę.
Podawać jeszcze cieple, z kwasną smietaną i konfiturami.”

Dodam od siebie, że zrobiłam z podwójnej proporcji i wyszło ich około 35 🙂 Podawałam z serkiem homogenizowanym, konfiturą porzeczkową lub nutellą.

A zdjęcia tych pyszności znajdziecie tutaj.

4 responses »

  1. szkoda, ze nie ma zdjeć tych pysznosci!! nigdy nie jadłam takich i jestem ciekawa jak wyglądają 😀

    Ola
    bemymusthave.blogspot.com

  2. zdjęcia lepiej zobaczyć na blogu, z którego zaczerpnęłam przepis. moje wyglądały tak samo ładnie, ale ja nie umiem robić tak ładnych zdjęć 🙂

Skomentuj

