piąteczek

Zwykły wpis

Ojj, długi był dziś dzień i męczący… Ale pod koniec całkiem miły, bo kupiłam kurtkę „husky”, o której już długo, długo rozmyślałam. Bardzo podobała mi się wersja Zary z łatami na rękawach, ale jakoś na mnie już niekoniecznie, więc wybrałam tę od Pull and Bear. Tym bardziej, że wyczekałam aż do dziś, bo wiedziałam, że dziś w sklepie -20% na wszystkie kurtki. Dzięki temu nie wyszło aż tak drogo.

A teraz już w domu, przy martini, miałabym ochotę obejrzeć jakiś dobry polskim film. Tak jak ostatnio pisałam, dzięki temu, że włączam czasem tv, trafiam na ciekawe programy. Kilka dni temu trafiłam na przykład na „Boisko Bezdomnych” w TV Polonia. Świetne. Polecam zwłaszcza jeśli ktoś, podobnie jak ja, lubi Marcina Dorocińskiego.  Ja ogólnie, w przeciwieństwie do większości widzów, bardzo cenię polskie kino. Mamy naprawdę dobre produkcje, ale wie o nich znacznie mniej osób niż o tych wszystkich „Ciachach” itp., których twórcy wydają na reklamę więcej niż na sam film. Ostatnio jakoś jednak nic ciekawego się nie pokazuje, więc z niecierpliwością czekam na „Big love”, które na ekranach kin już w lutym. Nie da się ukryć, że dla mnie dużym atutem jest rola Antka Pawlickiego, ale to nie wszystko. Myślę, że tak czy inaczej, będzie to bardzo ciekawy obraz. O ile się nie mylę zwiastun filmowy jeszcze się nie pokazał, więc wklejam kilka zdjęć. A tutaj strona filmu na Filmwebie.

One response »

Skomentuj

