Me, myself and I

Zwykły wpis

Ostatnio ktoś zapytał mnie, czemu zmieniłam moją blogową tematykę. Podobno kiedyś więcej pisałam o tym, co się u mnie dzieje. Może i tak, ale jakoś nie wydaje mi się, by wiele osób to szczególnie interesowało. Ale skoro już niektórzy się upominają, to może jednak parę słów o mnie.

Pracuję ostatnio już pełną parą i dobrze mi z tym niezmiernie 🙂 Poza tym chłonę – czytam, oglądam, słucham. Mam wreszcie na to czas. Zaczęłam na przykład czytać książki po angielsku – aktualnie jestem w trakcie lektury „Kubusia Puchatka” – żeby mnie całkiem nie opuściła moja i tak wątpliwa umiejętność posługiwania się językiem. Zdarza mi się też czasem włączyć telewizję, co kiedyś było nie do pomyślenia. Dzięki temu trafiam na ciekawe filmy i inne programy, na przykład Top Model… no dobra, żartuję 😉 Tak poważnie, to trafiłam na przykład na program Lubię to!, o którym pisałam tutaj. No i wróciłam na fitness. Wyliczyłam, że miałam prawie półroczną przerwę, więc nic dziwnego, że już drugi dzień mam zakwasy. Ale czuję się z nimi świetnie. Szkoda tylko, że nie mogę chodzić tak często, jak kiedyś, ale dwa razy w tygodniu, to zawsze coś.

A dziś zaczęłam się zajmować poszukiwaniem prezentów świątecznych. Tak, na Święta Bożego Narodzenia i nie, nie straciłam rachuby czasu. Po prostu mam zamiar w tym roku uniknąć kupowania upominków na ostatnia chwilę w zatłoczonych sklepach, pełnych grubych, obleśnych Mikołajów. Wzięłam się więc na sposób i poszukuję prezentów w internecie. Muszę to robić już teraz, bo cwani sprzedawcy na allegro podnoszą przed Świętami dwukrotnie ceny, a listonosze i kurierzy szaleją od nadmiaru przedświątecznej roboty. Wam też radzę podobną strategię, w sieci można znaleźć naprawdę fajne pomysły na prezenty.

Skomentuj

