podwodny świat

Zwykły wpis

Wpadłam dziś na ciekawy artykuł w turystycznej Wyborczej. Aż zachciało mi się znów wakacji i nawet nie chce mi się myśleć, ile jeszcze przyjdzie mi czekać na kolejny urlop. Spośród podwodnych atrakcji proponowanych przez Gazetę zafascynowało mnie szczególnie podwodne muzeum w Meksyku. Podejrzewam, że na żywo musi robić niesamowite wrażenie. Kiedyś i tam dotrę 🙂

Trochę to zdjęcie wykradłam z Wyborczej, więc po więcej lepiej wejdźcie sobie tutaj 🙂 Znajdziecie tam też inne podwodne atrakcje, w tym jedną megagłupią! Ciekawe, czy zgadniecie, o którą mi chodzi 🙂

I jeszcze nutka, która w ten słoneczny dzień siedzi mi głowie:

Skomentuj

