Lubię to!

Zwykły wpis

Przeczytałam swój wpis sprzed dwóch dni i tak myślę sobie, że to trochę bełkotliwe… 🙂 Zastanawiam się, czy ktoś poza mną zrozumiał, co miałam na myśli, ale jakoś poczułam potrzebę zapisania tych kilku spostrzeżeń.

A wczoraj z kolei dokonałam dwóch ciekawych odkryć za jednym zamachem. Wpadłam przypadkowo na nowy program w TVP1 „Lubię to!”. To program kulturalny, prowadzony przez dwóch śmiesznych gości, którzy zapraszają bardziej i mniej znanych artystów. Była Janda, Szapołowska, Więckiewicz, czy Witkowski. Ma formułę show, muzyczne przerywniki, wygłupy prowadzących. Można to odbierać różnie, każdy niech sam oceni. Ja uważam, że dziś niestety nudne, przegadane programy nie mają szansy, by przetrwać, a taka formuła urozmaica je i przyciąga widzów. A nie da się ukryć, że w o to głównie chodzi. Jestem więc bardzo na tak, tym bardziej, że goście prowadzących naprawdę trzymają poziom.

Moje drugie odkrycie to właśnie wczorajszy gość Kędzierskiego: Michalina Olszańska. To 19-letnia dziewczyna, która wydaje powieści (pierwszą, gdy miała 16 lat), gra na skrzypcach, rysuje, od tego roku studiuje na Akademii Teatralnej, jest fotomodelką. Do tego jest bardzo ładna i po wczorajszym fragmencie wydaje się bardzo inteligentna. Koniecznie muszę przeczytać którąś z jej książek, bo nie wiem, jaki to tak naprawdę poziom. Dam znać, jak się dowiem 🙂 Niezależnie od tego, osiągnięcia i umiejętności Michaliny są imponujące.

Tutaj blog Michaliny. Poczytajcie, bo jeszcze pewnie będzie głośno o tej dziewczynie – mam nadzieję, że tylko z dobrych powodów.

A we wtorki o 21.50 „Lubię to!” w TVP1.

2 responses »

  1. Pingback: Me, myself and I « moje esy-floresy

Skomentuj

