country style

Zwykły wpis

Jakiś czas temu wspominałam, że na mojej modowej liście „must have” znalazła się kowbojska koszula w kratę. Z kolei kilka dni temu Kasia Tusk zamieściła na blogu stylizację z kratą w roli głównej. Krata (także w wersji flanelowej) powraca co jakiś czas w łaski. Obecnie ma swoje kolejne pięć minut – dużo jej w wielu sklepach, ale nie zawsze w takim wydaniu, jak szukamy. Ja, po długich poszukiwaniach znalazłam wersję dla siebie w… Croppie. Nie lubię tego sklepu i weszłam tam zupełnie po co innego. A wyszłam z koszulą w kratę i klasycznymi dżinsowymi rurkami. Cena zestawu powalająca – 150 zł. W innych sklepach mierzyłam same spodnie w takiej cenie. I jeszcze jednak zdobycz z wczoraj – kurteczka w pepitkę. Zakupy zaliczam więc do bardzo udanych!

Poniżej moje nabytki, stylizacja Kasi Tusk i kilka innych propozycji w stylu country 🙂

Moja nowa na jesień 🙂

Moja z Croppa

No i dżinski

flanela

Kasia Tusk i jej stylizacja

I nawet para książęca upod0bała sobie styl country 🙂

Gwen

Skomentuj

