rowerem przez świat

Zwykły wpis

Już kilka osób pytało mnie, kiedy pojawię się znów na blogu. Z wakacji wróciłam już kilka dni temu, więc faktycznie wypadałoby się pojawić i tu. Cały czas czekałam na skompletowanie zdjęć z wyjazdu, by móc zdać relację i fotorelację za jednym razem. To chyba jednak potrwa jeszcze trochę, więc trudno – poczekamy. Podobno już niedługo jesień ma naprzeć na Polskę ze wszystkich sił, więc wtedy kolorowe zdjęcia z Majorki będą w sam raz do pooglądania w deszczowe popołudnie. Dziś natomiast krótko, bo po powrocie jeszcze więcej spraw na głowie…

 

Jestem teraz w moim rodzinnym Radomiu i ogarniam tu różne sprawki. W międzyczasie wysyłam CV, bo poszukuję pracy. Jest sporo ciekawych ofert, ale przebić się przez skomplikowane, wieloetapowe procesy rekrutacyjne nie jest łatwo. Jak na razie jestem jednak dobrej myśli. Trzymajcie kciuki 🙂

 

Kiedy już dziś zakręciło mi się w głowie od przeglądanych w Internecie ofert, wyskoczyłam załatwić kilka spraw na rowerku!! Dawno tego nie robiłam i stwierdzam, że to jednak świetna sprawa. Wystarczy wskoczyć w wygodne dresiki i śmigać przed siebie – szybciej niż autobusem i często samochodem, taniej, ekologicznie. Muszę poważnie pomyśleć, żeby zacząć poruszać się po mieście rowerem. Martwi mnie tylko mała ilość ścieżek rowerowych w Warszawie, zwłaszcza przy ruchliwych ulicach. Niedawno wprowadzono przepis mówiący, że można jeździć po chodnikach, jeśli samochody na drodze stanowią zagrożenie. Ale jako niewprawny rowerzysta stanowiłabym na takiej Marszałkowskiej dużo większe zagrożenie dla tłumów przechodniów niż samochody dla mnie. Ale poza Centrum, póki pogoda pozwoli, będę podróżować rowerem. Postanowione! 🙂

 

A to mój dzisiejszy (a tak w ogóle to taty) rumak:

Marzy mi się, rzecz jasna, miejski rower holenderski. Jeśli przez jakiś czas będę trzymać się swojego p0stanowienia i będę faktycznie jeździć, a do tego jeszcze znajdę pracę – to będzie to mój pierwszy zakup z pierwszej pensji 😉

 

Skomentuj

