Łatki

Zwykły wpis

Jako że obiecałam kiedyś kilku osobom, że będzie to tez po części blog modowy, a jeszcze nigdy nic o modzie się tu nie pojawiło – czas zacząć.

Urzekły mnie ostatnio łaty na rękawach różnego rodzaju bluzek, swetrów, koszul. Motyw już dobrze znany, od jakiegoś czasu w kolekcjach wielu sklepów. Zawsze jednak w każdej z takich rzeczy coś mi nie pasowało. Tym razem trafiłam na sweter idealny, bo bardzo prosty i klasyczny, w neutralnym kolorze. Kupiłam go w Promodzie, w Starym Browarze.

 

A tu inne propozycje wyszperane w necie:

Muszę zacząć teraz polowanie na jakąś ciekawą koszulę w kratę. Mam ją już w głowie, dokładnie wiem, jak wygląda. Najlepiej, żeby też miała łaty na rękawach! Teraz tylko wystarczy znaleźć taką w jakimś sklepie… Nic trudnego… 😉

Skomentuj

