Rozważnie i romantycznie – wnętrza

Zwykły wpis

Dziś wyobraźmy sobie, że to fotoblog 🙂

Jako że ostatni czas mija mi na upiększaniu i ulepszaniu mieszkania, mam tu trochę inspiracji. Uwielbiam taki romantyczny styl, aczkolwiek z umiarem i rozwagą. Z połączeniem florali i innych słodkich elementów trzeba uważać, bo taki przesyt wygląda dobrze tylko na zdjęciach (na które zerkamy wyłącznie raz na jakiś czas). Mieszkając w takim wnętrzu można się nim natomiast szybko znudzić. Dlatego ja biorę stamtąd poszczególne elementy – aktualnie motyw przewodni to motylki 🙂 Zdjęcia mojej sypialni w następnym poście. Teraz inspiracje z Internetu:

A teraz przy zasłyszanej dziś nowej nucie (patrz poniżej) szukam inspiracji filmowych na wieczór. Kolejny dzień długiego weekendu spędzam w domu, bo Pan T. pisze pracę magisterską, a ja wiernie ślęczę u jego boku 😉 Także przynajmniej wieczorem chcielibyśmy się zrelaksować przy jakimś lekkim, ale nie całkiem durnym filmie 🙂 Zobaczymy, na czym się skończy. Mam nadzieje, że nie na jakimś „Ciachu” czy „Śniadaniu do łóżka” itp. 🙂

No i na koniec wspomniana nuta. Nowy Maleńczuk. Człowieka nie lubię, ale jak dziś usłyszałam go w radio, to wreszcie poczułam orzeźwiający powiew sensownej POLSKIEJ muzyki.

Skomentuj

