tyk, tyk, tyk… czas mi za szybko leci!

Zwykły wpis

No i znów mam zaległości. Tym razem jednak nie będę się spowiadać. Po prostu ilość różnego rodzaju zajęć przekroczyła ostatnio punkt krytyczny. Nie są to jednak jakieś szczególnie przykre obowiązki – czasem przeprowadzamy mini-remont w domu, czasem nadrabiamy kontakty towarzyskie i takie tam 🙂 W minionym tygodniu był poza tym wyjątkowy dzień – urodziny Pana T. 🙂 Nie było imprezy, ale najważniejsze osoby były z nami i to było chyba nawet lepsze. Dzię-ku-je-my!

I tak się jakoś układa, że nie mam chwili dla siebie – a mieć powinnam, o czym dowiedziałam się na samym początku kursu trenerskiego 🙂 Pierwszy trener stwierdził, że w ciągu dnia powinniśmy poświęcać przynajmniej 15 minut na samorozwój. Kolejna trenerka wspominała już o godzinie. Aż boję się pomyśleć, ile czasu będę musiała wygospodarować według rad trenerów pod koniec kursu 🙂 Tak a propos, przypomniały mi się bardzo trafne słowa Einsteina związane z czasem:

„Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie jak go wskrzesić.”

Dziś z tym czasem jest nieco lepiej. Ogarnęłam kilka rzeczy, które wisiały nade mną od tygodnia. Zapłaciłam między innymi za książkę, którą udało mi wylicytować taniutko na allegro. To polecana przez jedną z moich trenerek książka Bennewicza „Coaching, czyli restauracja osobowości” – ponoć czyta się jak powieść, a przy tym daje dużo do myślenia i pomaga we wspomnianym samorozwoju. Jak sama ją przeczytam, dam znać, czy faktycznie warto.

Poza tym wszystkim szukamy ciągle jakiejś ciekawej oferty na wakacje, a w tym roku z tym ciężko. Wycieczki drogie, lastów prawie nie ma… A ja muszę się w tym roku trochę pobyczyć, bo nie wytrzymam. Dwie obrony, praca, kurs, certyfikacja – muszę gdzieś wyrzucić cały stres i najlepiej, jeśli zrobię to na Wyspach Kanaryjskich :)) Czuję też potrzebę zobaczenia czegoś nowego, ogólnie mówiąc – zwiedzania, ale jeszcze bardziej potrzebuję chyba plaży i grzejącego słońca. Bardzo chciałam w tym roku pojechać do Transylwanii, ale chyba jednak na razie wybiorę Kanary ;P Trzymajcie kciuki, żebym znalazła jakąś fajną ofertę, bo powoli zaczynam czuć zniecierpliwienie poszukiwaniami 😐

I jeszcze na koniec coś bardzo fajnego, na co przed chwilą się  natknęłam:

http://kultura.gazeta.pl/kultura/5,114530,10064232,Gigantyczna_kobieta__kapie_sie__w_Hamburgu__Ma_30.html

Bardzo fajny pomysł, gratulacje dla twórców!! A może by tak zainstalować coś podobnego w Wiśle? ;PP

p.s. Ciągle myślę nad napisaniem czegoś więcej na temat Szkoły Trenerów, ale wciąż jeszcze mam mieszane uczucia. Chyba zrobię to po zakończeniu, bo muszę to porządnie przemyśleć…

Skomentuj

