Na ślubnym kobiercu, cd.

Zwykły wpis

Dziś chciałam jeszcze na chwilę pozostać przy tematyce ślubnej. Nie to, żebym miała ku temu jakieś szczególne powody 🙂 Po prostu jeszcze niedawno żyłam przygotowaniami do ślubu Eweliny i Robka, szukałam ciągle jakichś nowych inspiracji, żeby cała ceremonia i wesele były oryginalne, a przy tym nie udziwnione. Przeczesałam Internet w poszukiwaniu pomysłów na teledysk ślubny, scenerię zdjęć, dekoracje, oryginalne zabawy. No i wszystko wyszło perfekcyjnie: zabawa była przednia, zdjęcia, jak mogliście zobaczyć, przepiękne; podobno film z wesela równie dobry. Jutro jego wielka premiera, będziemy wspólnie oglądać.

Kilka weselnych hitów, które zrobiły największą furorę:

  • Wachlarze dla wszystkich gości. Upału w ten dzień nie było, ale gorąca atmosfera panowała do samego rana, więc pomysł trafiony w dziesiątkę.
  • Animatorki, które zabawiały gromadkę najmłodszych gości, malowały im twarze, rozdawały balony nadmuchane helem. Dzięki temu dorośli mogli spokojnie… świętować 😉
  • Barman robiący kolorowe drinki na życzenie
  • Balony, które ozdabiały bramę domu panny młodej (patrz zdjęcie poniżej).

I na koniec pewna perełka, którą znalazłam w trakcie internetowych poszukiwań. Elektroniczne zaproszenie ślubne. Ja mogę je oglądać bez końca, tak miło patrzy się na tę parę. Nastraja bardzo optymistycznie. Zobaczcie:

Przez cały dzień nie miałam dostępu do Internetu i dopiero zobaczyłam, co stało się z Amy  [*]

Skomentuj

