Szczęście :)

Zwykły wpis

Wczoraj, późnym wieczorem, dostałam długo oczekiwanego mejla z informacją, że zostałam zakwalifikowana do „Szkoły Trenerów”. Jestem szczęśliwa :). Parę słów o tym, a później… a co później, to później.

„Szkoła Trenerów” to miesięczny kurs coachingu finansowany ze środków UE. Codziennie, przez 8 godzin, w trakcie różnego rodzaju warsztatów i ćwiczeń, będę uczyć się, jak zorganizować dobre szkolenie, które pomoże uczestnikom zdobyć lub doskonalić różnego rodzaju umiejętności. Na koniec sama przygotuję takie szkolenie i na tej podstawie otrzymam Certyfikat (taki jest przynajmniej plan :)).

Ja dostałam się do edycji sierpniowej, co notabene odsuwa w czasie moje upragnione wakacje, ale są jeszcze dwie kolejne, więc może ktoś będzie miał ochotę wziąć udział w rekrutacji:

Tutaj znajdziecie szczegóły

A teraz drugie ważne wydarzenie dzisiejszego dnia. Pojawiły się pierwsze zdjęcia ślubne moich przyjaciół, Eweliny i Robka!! Wszyscy są nimi zachwyceni, co wcale mnie nie dziwi. W życiu nie widziałam piękniejszej panny młodej. I nie mówię tego dlatego, że jest moją przyjaciółką i byłam jej druhną :). No i dodatkowo świetny fotograf też robi swoje. Poniżej mała próbka jego możliwości, a więcej na stronie:

http://www.zbigniewswierczynski.co

A jeśli już jesteśmy przy fotografii ślubnej, to chciałam serdecznie polecić jeszcze jedną świetną panią fotograf, Anetę Kicman. Robiła zdjęcia na ślubach prawie wszystkich naszych koleżanek z roku i zawsze spisywała się na medal. Po prawej stronie znajdziecie linka do jej bloga (Blog Kicka). Warto tam czasem zajrzeć, bo niektóre foty i stylizacje są naprawdę niebanalne!

3 responses »

  1. Zdjęcia śliczne! A Ty Asiu też jak ładnie wyglądałaś! Gratuluję dostania się na szkolenie! Oferta brzmi interesująco! Szkoda, że trzeba być bezrobotnym… 😦 Czekam na kolejne wpisy!

  2. Pingback: Mój pierwszy raz z Reaktorem!! « moje esy-floresy

Skomentuj

